Naar boven

Klachtafhandeling

Het is natuurlijk vervelend wanneer je een klacht hebt over onze producten en/of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gepaste oplossing bieden. Je kunt je klacht naar ons mailen via: info@vitaminadviceshop.nl 
Je kunt hiervoor ook het online contactformulier invullen. Deze vind je in het menu Contact.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, echter mocht dit meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.